 |
Klan ManagerZone Awanturnicy 1910 Jest to forum najlepszych menadżerów w MZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrus1910
Admin
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 10336
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14/4/2007 22:05:29 Temat postu: Regulamin Ligi Klanów !!! |
|
|
REGULAMIN LIGI KLANÓW
I Postanowienia ogólne
1. Rozgrywki Ligi Klanów podzielone są na ligi oraz grupy.
- Ekstraklasa
- II Liga
- III Liga (Grupy A i B)
- IV Liga (Grupy A, B, C i D)
- V Liga (Grupy A, B, C i D)
- VI Liga (Grupy A, B, C D E F)
- VII Liga (Grupy w zależności od ilości nowych klanów)
2. Klany z lig Ekstraklasa, II Liga, III Liga, IV Liga mają możliwość zgłoszenia do gry klanu rezerw, który rozgrywałby mecze w ramach Ligi Rezerw. Istnieje możliwość ubiegania się o zezwolenie na grę w tych rozgrywkach przez klany niżej notowane.
3. Mecze Ligi Klanów i Ligi Rezerw rozgrywane są za pomocą dwumeczu tylko w piątki.
4. Sezon Ligi Klanów trwa 16 tygodni (14 tygodni zmagań ligowych oraz 2 tygodnie baraży). Sezon Ligi Rezerw trwa 14 tygodni (5 tygodni zmagań I fazy rozgrywek, 5 tygodni zmagań II fazy rozgrywek, 4 tygodnie fazy play-off).
5. Wynik meczu Ligi Klanów składa się z sumy punktów uzyskanych w 10 spotkaniach. Wynik meczu Ligi Rezerw składa się z sumy punktów uzyskanych w 16 spotkaniach. Przyjmuje się 3 tzw. „małe punkty” za zwycięstwo , a 1 „mały punkt” za remis. Klan otrzymuje za zwycięstwo 3 tzw. „duże punkty”, a 1 „duży punkt” za remis.
6. Wszelkie spory rozstrzygają organizatorzy Ligi Klanów oraz Ligi Rezerw.
II Klany
1. Klany można zgłaszać do rozgrywek w temacie „Eliminacje Sezon … oraz lista rezerwowa”. Zgłoszenie klanu jest równoznaczne z akceptacja Regulaminu Ligi Klanów
2. Klan zgłoszony do rozgrywek nie może zmienić swojej nazwy w trakcie trwania sezonu.
3. Minimalna ilość członków klanu określona jest jako 5 drużyn. W klanie rezerw - 8 drużyn. Nie ma określonej maksymalnej ilości członków klanu.
4. W każdym klanie musi zostać wybrany kapitan oraz zastępca (dotyczy także klanów rezerw). Istnieje możliwość upoważnienia innego managera (do podawania składów, zgłaszania walkowerów itp.). Funkcja kapitana wiąże się z odpowiedzialnością za nieprzestrzeganie regulaminu, w przypadku odsunięcia kapitana od rozgrywek, odpowiedzialność ta spada na zastępcę.
5. W skład klanu może wchodzić maksymalnie 2 obcokrajowców. W skład klanu rezerw – żaden. W danej kolejce LK może wystąpić tylko jeden obcokrajowiec
6. W trakcie trwania sezonu klan może dokonać maksymalnie 2 zasileń klanu (klan+rezerwy to jeden klan 2 zasilenie, przeniesienie z rezerw do 1 skłądu i na odwrót to tez zasilenie).
7. Jeden zespół może w ciągu jednego sezonu reprezentować maksymalnie 2 klany.
8. Zmiana klanu możliwa jest tylko w pierwszej połowie zmagań ligowych (do czwartku 23:59 przed 8 kolejką). W drugiej połowie dopuszczalny jest transfer wewnętrzny – z klanu rezerw do klanu głównego.
9. Wszelkie zmiany w składach klanu należy zgłaszać w temacie „Składy Sezon …”.
10. Zespół poprawnie zgłoszony może występować w najbliższej kolejce ligowej. W innym wypadku zespół zostanie potraktowany jako drużyna nieuprawniona do gry (np. 3 zasilenie klanu, 3 obcokrajowiec, 3 klan danego zespołu w sezonie, zmiana klanu w drugiej połowie zmagań ligowych) co będzie skutkowało walkowerem w całym meczu na korzyść rywala.
11. Jedna drużyna w jednej kolejce klanowej nie może być umieszczona więcej niż w jednym składzie klanu w ramach rozgrywek LK. (LK, Liga Rezerw, Eliminacje). W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia zostaną przyznane walkowery w spotkaniach z udziałem tej drużyny .
12. Klan, który usunie ze swojego składu kapitana bądź jego zastępcę, ma tydzień czasu na podanie nowego. Jeżeli tego nie uczyni, kapitan bądź zastępca otrzyma żółtą kartkę. Jeżeli przez kolejny tydzień nie poda w/w, kapitan bądź zastępca otrzymają kolejne kartki, itd.
III Mecze Ligi Klanów oraz Ligi Rezerw
1. Mecz Ligi Klanów składa się z 5 dwumeczów (dom i wyjazd). Mecz Ligi Rezerw - z 8 dwumeczów (dom i wyjazd).
2. W meczu Ligi Rezerw może zagrać tylko 1 drużyna z klanu głównego. W meczu Ligi Klanów mogą zagrać tylko 2 drużyny z klanu rezerw.
3. Kapitan (lub zastępca, upoważniony manager) klanu gości zobowiązany jest podać skład do 23:59 w sobotę poprzedzającą daną kolejkę. Jeżeli tego nie uczyni klan gości otrzymuje czerwoną kartkę, a kapitan gości żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść gospodarzy.
4. Kapitan (lub zastępca, upoważniony manager) klanu gospodarzy zobowiązany jest dobrać pary do 23:59 w poniedziałek poprzedzający daną kolejkę. Jeżeli tego nie uczyni klan gospodarzy otrzymuje czerwoną kartkę, a kapitan gospodarzy żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść gości.
5. Po podaniu składu lub par na najbliższą kolejkę nie ma możliwości zmian.
W składach ma byc podana nazwa drużyny i prawidłowy nick , jeżeli tak nie będzie podane klan przeciwny wygrywa walkowerem.
6. Drużyna klanu gospodarzy zobowiązana jest wysłać wyzwania drużynie klanu gości do wtorku 12:00. Jeżeli tego nie uczyni drużyna klanu gości zgłasza wniosek o walkower . Po spełnieniu warunków do otrzymania walkowera mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść drużyny gości , a gospodarz otrzymuje zołtą kartke.
7. Drużyna klanu gości zobowiązana jest przyjąć wyzwania od drużyny klanu gospodarzy do środy 12:00. Jeżeli tego nie uczyni drużyna klanu gospodarzy zgłasza wniosek o walkower. Po spełnieniu warunków do otrzymania walkowera mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść drużyny klanu gospodarzy, a gość otrzymuje zołtą kartke.
8. Istnieje możliwość przyjęcia spóźnionych wyzwań, jednak leży to w dobrej intencji drużyny klanu gości.
9. Jeżeli mecz zgłoszony jako walkower zostanie rozegrany liczony jest wynik z boiska, jednak kartka pozostaje.
10. Walkowery należy zgłaszać najpóźniej do 12:00 w czwartek poprzedzający daną kolejkę. W przypadku spóźnionego zgłoszenia mecz traktowany jest jako nierozegrany.
11. W przypadku nierozegrania meczu drużyna klanu gospodarzy jak i drużyna klanu gości otrzymują żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower bezpunktowy.
12. Walkower zostanie przyznany tylko wówczas gdy drużyna o niego wnioskująca będzie miała wolny termin w momencie sprawdzenia przez oraganizatora. W innym przypadku drużyna ta otrzyma żółtą kartkę, drużyna przeciwna za niewysłanie/niezaakceptowanie wyzwań również otrzyma żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower bezpunktowy. Jeśli podczas sprawdzania wniosku mecz jest zaakceptowany walkower ani kartka nie zostaje przyznana a mecz jest rozgrywany normalnie.
13. W przypadku wystawienia do gry drużyny nieuprawnionej (np. drużyna pauzująca w danej kolejce lub błedny nick gracza albo niekompletny nick , lub brak nicku , nie nazwy druzyny ) mecze klanów weryfikowane sa jako walkowery czyli 30-0 vo. Kapitan klanu albo osoba upowazniona , która wystawił nieuprawnioną drużynę otrzymuje żółtą kartkę. Walkowery mozna zgłaszać do piatku kończącego dany sezon. Zgłoszenia może dokonać każdy kto powyższy fakt zaobserwuję, w temacie "Tabele, wyniki, pary i składy" odpowiedniej ligi
14. Jeśli kapitan klanu w podanym składzie na mecz umieści 2 razy tą sama drużynę to w jednym z tych meczy jest walkower 0-3 0-3 , walkower jest przyznany w meczu który sie nie odbędzie.
15. Jezeli klan otrzyma w danej kolejce 3 zolte kartki (badz wiecej) za pojedyncze mecze otrzymuje automatycznie czerwona kartke. Podobna zasada jest uwzględniana w meczach LR, jednak w niej klan otrzyma czerwoną kartkę, gdy w pojedynczych meczach jego druzyny otrzymają 4 zolte kartki.
IV System rozgrywek Ligi Klanów
1. W poszczególnych ligach występuje 8 klanów. W przypadku rezygnacji lub odsunięcia klanu z rozgrywek w trakcie trwania sezonu oraz w ostatniej lidze liczba ta może być mniejsza.
2. System awansów i spadków w poszczególnych ligach:
Ekstraklasa
6. Baraż o utrzymanie z 3 drużyną II Ligi
7. Spadek do II Ligi
8. Spadek do II Ligi
II Liga
1. Awans do Ekstraklasy
2. Awans do Ekstraklasy
3. Baraż o awans z 6 drużyną Ekstraklasy
5. Baraż o utrzymanie z 2 drużyną III Ligi Grupy A
6. Baraż o utrzymanie z 2 drużyną III Ligi Grupy B
7. Spadek do III Ligi Grupy A
8. Spadek do III Ligi Grupy B
III Liga
1. Awans do II Ligi
2. Baraż o awans do II Ligi
6. Baraż o utrzymanie (tylko jeśli będzie wolne miejsce)
7. Spadek do IV Ligi
8. Spadek do IV Ligi
IV Liga
1. Awans do III Ligi
2. Baraż o awans do III Ligi
6. Baraż o utrzymanie
7. Spadek do V Ligi
8. Spadek do V Ligi
V Liga
1. Awans do IV Ligi
2. Awans do IV Ligi
3. Baraż o awans do IV Ligi
6. Baraż o utrzymanie w V lidze
7. Spadek do VI Ligi
8. Spadek do VI Ligi
VI Liga
1. Awans do V Ligi
2. Baraż o awans do V Ligi
3. Baraż o awans do V Ligi
7. Baraż o utrzymanie w VI lidze
8. Spadek do VII Ligi
3. W przypadku rezygnacji klanu z uczestnictwa w LK lub karnego usunięcia klanu z rozgrywek awanse lub spadki mogą ulec zmianie. W pierwszej kolejności korzysta klan z ligi w której grał klan usunięty.
a) awansują bezpośrednio w przypadku zajęcia miejsca barażowego
b) zagrają w barażu w przypadku zajęcia niższego miejsca
c) utrzymanie w przypadku zajęcia miejsca spadkowego
Obowiązuje to tylko w momencie gdy jest wolne miejsce i przesunięcia nie mają wpływu na drużyny, które wywalczyły swoje pozycje na boisku w trakcie sezonu.
4. O pozycji w lidze (grupie) decyduje kolejno:
a) liczba tzw. „dużych punktów”
b) bilans bezpośrednich spotkań (w przypadku większej ilości klanów tworzona jest tabelka)
c) lepszy stosunek tzw. „małych punktów” w meczach pomiędzy zainteresowanymi
d) większa ilość zdobytych „małych punktów” w meczach pomiędzy zainteresowanymi
e) mniejsza ilość straconych „małych punktów” w meczach pomiędzy zainteresowanymi
f) lepszy stosunek „małych punktów” w całych rozgrywkach
g) większa ilość zdobytych „małych punktów” w całych rozgrywkach
h) mniejsza ilość straconych „małych punktów” w całych rozgrywkach
i) większa ilość zwycięstw w całych rozgrywkach
j) losowanie
5. Baraże
O wyniku decyduje:
a) suma „małych punktów” z dwumeczu
b) bramki w poszczególnych spotkaniach
c) bramki strzelone „na wyjeździe” (klan gości, a nie mecze wyjazdowe poszczególnych spotkań)
d) losowanie
V Kartki
1. Drużyna odpowiedzialna za nierozegranie spotkania zostaje ukarana żółtą kartką.
2. Klan w którym 3 (lub więcej) drużyny otrzymają żółtą kartkę w jednej kolejce, otrzymuje dodatkowo czerwoną kartkę.
3. Kartki otrzymane przez zespół sumują się:
a) 2 żółte kartki = drużyna pauzuje 3 kolejki
b) 2 żółte kartki zdobyte w dwóch następujących po sobie kolejkach / bądź dwie dyscyplinarne lub inne w jednej kolejce= drużyna pauzuje 6 kolejek
c) 3 żółte kartki = druzyna pauzuje 10 kolejek
d) 4 żółte kartki = druzyna pauzuje cały następny sezon - zasady tak jak stara czarna lista
e) 5 zółtych kartek - drużyna usuwana jest na zawsze z LK - zasady tak jak stara czarna lista
Kartki nie przechodzą na następny sezon. Jednak jeśli druzyna nie wykorzystała pauz w bieżącym sezonie to przechodzą one na następny.
4. Kapitan (lub zastępca, upoważniony manager) są zobowiązani do przeglądania tematu „Kartki, wykluczenia, czarna lista, Lista Druzyn Pauzujacych w … kolejce ”.
5. W przypadku znacznego uszczuplenia ilości członków klanu, rozgrywa on mecz tyloma drużynami ile jest w stanie. Pozostałe mecze rozpatrywane są jako walkowery na korzyść przeciwnika.
6. Klan którego zespół otrzymałby w sezonie 3 zolte kartki otrzymuje automatycznie karę -1ptk. Gdyby zaszła sytuacja, że dany zespół otrzyma 4 zolte kartki - kolejny -ptk etc.
7. Po zakończeniu sezonu klan, który w ciągu trwania sezonu uzyskał przynajmniej dwie czerwone kartki, otrzymuje pięć punktów karnych za każdą otrzymaną czerwoną kartkę. W klanach posiadających rezerwy kartki z LK I LR są sumowane a punkty minusowe przyznawane za 3 i wiecej czerwonych kartek. Punkty karne odliczane są od łącznego dorobku punktowego uzyskanego przez dany klan w ciągu trwania całego sezonu. W przypadku, gdy klan otrzyma więcej punktów karnych niż zdobył w ciągu sezonu, nadwyżka punktów karnych przechodzi na przyszły sezon w postaci ujemnych punktów przed rozpoczęciem sezonu. Po weryfikacji czerwonych kartek i odliczeniu punktów karnych następuje przetasowanie tabeli i korekta spadków i awansów.
8. Klan, który w ciągu jednego sezonu uzyska trzy czerwone kartki w trzech kolejnych meczach, zostaje wyeliminowany z rozgrywek. W liczeniu ciągłości kartek nie uwzględnia się kolejek w których klan ma pauzę wynikającą z terminarza rozgrywek.
9. Klan, którego członkowie chcą zakończyć swój udział w rozgrywkach zostaje eliminowany z rozgrywek po pisemnym zgłoszeniu umieszczonym przez osobę uprawnioną w odpowiednim do tego temacie. Od momentu pisemnego zgłoszenia rezygnacji przysługuje tydzień czasu na ewentualne wycofanie się z podjętej decyzji. Odwołanie decyzji również musi zostać przedstawione na piśmie przez osobę uprawnioną w odpowiednim do tego temacie.
10. W przypadku usunięcia klanu z rozgrywek wszystkie wyniki meczów z udziałem tego klanu w aktualnym sezonie zostają anulowane.
11. Za walkower w spotkaniu miedzyklanowym (30: 0 w LK, 48:0 w LR) w meczu klanowym kapitan otrzymuje żółtą kartkę a klan czerwoną. W Lidze Rezerw – kapitan klanu rezerw. W przypadku odsunięcia kapitana od rozgrywek, kartki otrzymywać będzie zastępca.
12. Wszystkie posty ze składami, parami, wynikami, które nie będą zawierały grupy, nazwy klanów pomiędzy którymi jest mecz będą skutkowały otrzymaniem żółtej kartki przez kapitana.
13. Wszystkie wnioski o walkower, które nie będą zawierały grupy, nazwy klanów pomiędzy którymi jest mecz nie będą rozpatrywane. Walkower nie zostanie przyznany, jednak zgłaszający za nierozegrany mecz nie otrzyma wówczas żółtej kartki.
14. Posty z brakującymi informacjami należy uzupełnić w nowym poście. Jeżeli zostanie to uczynione w odpowiednim czasie nie będzie się to wiązało z żadnymi konsekwencjami. Organizator nie ma obowiązku przypominać o takiej konieczności.
15. Kapitan klanu w miarę szybko zobowiązany jest poinformować organizatorów o wyniku spotkania klanowego w odpowiednim temacie (każda liga ma swoi temat). Po wpisaniu wyniku przez jednego z kapitanów klanu drugi klan nie musi już tego robić o ile zgadza się z wynikiem, jesli sie nie zgadza to wpisuje swoja wersje a opiekun ustala prawidłowy wynik. Jednak jeśli żaden z kapitanów nie poda wyniku do godz. 23:59 w poniedziałek po pojedynku to obydwaj kapitanowie zostaną ukarani zolta kartka. Jezeli po tygodniu nie podanego bedzie wyniku - kolejna kartka, i tak az do skutku.
VI Przygotowania do nowego sezonu
1. Każdy klan ma obowiązek potwierdzenia swojego udziału w LK w następnym sezonie. Terminem ostatecznym jest czwartek, 23:59 czasu polskiego przed ostatnią (XIV) kolejką ligi klanów. Niezgłoszenie się klanu jest równoznaczne z usunięciem klanu z LK w następnym sezonie. (wyjątek punkt 1a).
1a. Klan, który zgłosi się po terminie może ubiegać się o grę w najniższej klasie rozgrywkowej, o ile będą wolne miejsca. Powinien w takim przypadku w temacie o nazwie "nowy sezon" złożyć prośbę o dopuszczenie do rozgrywek.
2. Organizator danej klasy rozgrywkowej w ma czas do piątku, 23:59 w którym rozgrywana jest XII kolejka LK na umieszczenie w grupie tematów ligi którą się opiekuje tematu o nazwie "Potwierdzenie udziału sezon ..." . Jeżeli tego nie uczyni na czas - otrzymuje żółtą kartę
3. Klan ma czas na podanie składu na nowy sezon do czwartku, 23:59 poprzedzającego ostatnią kolejkę barażową Ligi Klanów. Czyni to w temacie o nazwie "Składy na sezon XX? " w lidzie, w której będzie występował w następnym sezonie. Klany grające baraże podają swoje składy w ligach, w których do tej pory występowały.
4. Jeżeli klan nie poda składu na czas otrzymuje -3ptk za każdy dzień zwłoki. Ostatecznym terminem podania składu przez klan jest sobota 23:59 przed pierwszą kolejką ligową nowego sezonu.
VII Uwagi końcowe
1. Wszelkie sprawy, które nie są ujęte w niniejszym regulaminie, rozstrzygają organizatorzy (mogą, ale nie muszą to uczynić w porozumieniu z kapitanami klanów). Ich decyzje są ostateczne. Ponadto organizatorzy mogą modyfikować niniejszy regulamin poprzez dodanie punktów, które nie były dotychczas w nim zawarte, by na przyszłość o zaistniałych sytuacjach decydowały zapisy w regulaminie. Organizatorzy mogą także (w uzasadnionych przypadkach wynikających z doświadczenia nabytego w trakcie rozgrywek) zmieniać zapisy w niniejszym regulaminie. Zmiana nie może dotyczyć kluczowych dla danego sezonu postanowień regulaminu (w szczególności: zmiany liczby członków klanu, możliwości i terminów przeprowadzania roszad w składach klanów i systemu rozgrywek) w trakcie trwania danego sezonu.
2. Organizatorzy mają prawo przyznać żółta kartka "dyscyplinarną" za naruszanie regulaminu Forum, naruszenie podstawowych zasad netykiety, ciągłe awanturowanie się, szukanie dziury w całym etc jesli jest to ktoś z kierownictwa klanu to kartkę czerwoną moze otrzymać także klan.
3. Za każde użyte przekleństwo bądź atak na użytkownika forum (użycie w stosunku do niego obraźliwych słów) uczestnik LK otrzyma żółtą kartkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrus1910 dnia 14/5/2011 11:28:49, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
piotrus1910
Admin
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 10336
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14/4/2007 22:07:52 Temat postu: |
|
|
chcesz pomóc, przeczytaj to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrus1910
Admin
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 10336
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15/7/2013 16:50:27 Temat postu: |
|
|
ZMIANY   
Cytat: |
6. Drużyna klanu gospodarzy zobowiązana jest wysłać wyzwania drużynie klanu gości do wtorku 12:00. Jeżeli tego nie uczyni drużyna klanu gości zgłasza wniosek o walkower. Po spełnieniu warunków do otrzymania walkowera mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść drużyny gości , a gospodarz otrzymuje żółtą kartkę.
7. Drużyna klanu gości zobowiązana jest przyjąć wyzwania od drużyny klanu gospodarzy do środy 12:00. Jeżeli tego nie uczyni drużyna klanu gospodarzy zgłasza wniosek o walkower. Po spełnieniu warunków do otrzymania walkowera mecz jest weryfikowany jako walkower na korzyść drużyny klanu gospodarzy, a gość otrzymuje żółtą kartkę.
8. Istnieje możliwość przyjęcia spóźnionych wyzwań, jednak leży to w dobrej intencji drużyny klanu gości.
9. Jeżeli mecz zgłoszony jako walkower zostanie rozegrany liczony jest wynik z boiska, jednak kartka pozostaje.
10. Walkowery należy zgłaszać najpóźniej do 12:00 w czwartek poprzedzający daną kolejkę. W przypadku spóźnionego zgłoszenia mecz traktowany jest jako nierozegrany. Wnioski o walkower może składać kapitan, zastępca, osoba upoważniona lub sam zainteresowany.
10a. W przypadku wykrycia próby wymuszenia walkowera (np. zgłoszenie wniosku o walkower bez konsultacji z graczem, w którego imieniu wniosek jest składany, świadome usunięcie zaproszeń od przeciwnika bądź unikanie przyjęcia zaproszeń w regulaminowym czasie w celu stworzenia podstawy do zgłoszenia wniosku o walkower itp.) zgłaszający taki fakt będzie karany żółtą kartką dyscyplinarną oraz karą dodatkową w postaci pauzy przez najbliższe 3 kolejki LK. Jeśli zgłaszającym jest osoba upoważniona spoza zainteresowanego klanu, to kara ta automatycznie przechodzi na kapitana klanu, na rzecz którego był zgłoszony wniosek.
11. W przypadku nierozegrania meczu drużyna klanu gospodarzy jak i drużyna klanu gości otrzymują żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower bezpunktowy.
12. Walkower zostanie przyznany tylko wówczas gdy drużyna o niego wnioskująca będzie miała wolny termin w momencie sprawdzenia przez organizatora. W innym przypadku drużyna ta otrzyma żółtą kartkę, drużyna przeciwna za niewysłanie/niezaakceptowanie wyzwań również otrzyma żółtą kartkę. Mecz jest weryfikowany jako walkower bezpunktowy. Jeśli podczas sprawdzania wniosku mecz jest zaakceptowany walkower ani kartka nie zostaje przyznana a mecz jest rozgrywany normalnie. Przed przyznaniem walkowera drużyna go zgłaszająca nie podejmuje jakichkolwiek dalszych działań.
|
6. Zaplanowanie meczów jest obowiązkiem obustronnym. Mecze powinny być zaplanowane najpóźniej do środy, do godz. 23.59.
7. W przypadku nieprzyjęcia wyzwań przez przeciwnika w w/w terminie należy zgłosić wniosek o walkower. Pod pojęciem "walkower" rozumie się zweryfikowanie wyniku dwumeczu, który został nierozegrany na 3:0 3:0 (lub 3:0 w przypadku walkowery połowicznego) na korzyść strony wnioskującej oraz ukaranie przeciwnika żółtą kartką.
9. Jeżeli mecz zgłoszony jako walkower zostanie ostatecznie rozegrany, to liczony jest wynik z boiska, a wniosek o walkower staje się nieważny.
10. Walkowery można zgłaszać do godz. 20:00 w czwartek poprzedzający daną kolejkę. W przypadku spóźnionego zgłoszenia mecz traktowany jest jako nierozegrany (na zasadach opisanych w pkt. 11). Wnioski o walkower może składać kapitan, zastępca, osoba upoważniona lub sam zainteresowany.
10a. W przypadku wykrycia próby wymuszenia walkowera (np. zgłoszenie wniosku o walkower bez konsultacji z graczem, w którego imieniu wniosek jest składany, świadome usunięcie zaproszeń od przeciwnika bądź unikanie przyjęcia zaproszeń w regulaminowym czasie w celu stworzenia podstawy do zgłoszenia wniosku o walkower itp.) zgłaszający taki fakt będzie karany żółtą kartką dyscyplinarną oraz karą dodatkową w postaci pauzy przez najbliższe 3 kolejki LK. (Jeśli zgłaszającym jest osoba upoważniona spoza zainteresowanego klanu, to kara ta automatycznie przechodzi na kapitana klanu, na rzecz którego był zgłoszony wniosek <- tekst skreślony - poprawka z dnia 14.07.2013, godz. 08:38, wyjaśnienie w poście niżej).
10b. Wnioski o walkower powinny zostać rozpatrzone przez organizatora do czwartku, do godz. 21:00. Jeśli do tego czasu wniosek nie zostanie rozpatrzony, gracz na rzecz którego zgłoszono wniosek może zaplanować mecz towarzyski na piątek bez jakichkolwiek późniejszych negatywnych konsekwencji.
11. W przypadku niezgłoszenia wniosku o walkower i nierozegrania meczu obie drużyny otrzymują żółte kartki, a mecz jest weryfikowany jako obustronny walkower bezpunktowy.
12. Walkower zostanie przyznany tylko wówczas gdy drużyna o niego wnioskująca będzie miała wolny termin w momencie sprawdzenia przez organizatora (nie dotyczy sytuacji opisanej w pkt 10b.). W innym przypadku drużyna ta otrzyma żółtą kartkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrus1910 dnia 15/7/2013 16:55:39, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrus1910
Admin
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 10336
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15/7/2013 16:51:08 Temat postu: |
|
|
6. Zaplanowanie meczów jest obowiązkiem obustronnym. Mecze powinny być zaplanowane najpóźniej do środy, do godz. 23.59.
7. W przypadku nieprzyjęcia wyzwań przez przeciwnika w w/w terminie należy zgłosić wniosek o walkower. Pod pojęciem "walkower" rozumie się zweryfikowanie wyniku dwumeczu, który został nierozegrany na 3:0 3:0 (lub 3:0 w przypadku walkowery połowicznego) na korzyść strony wnioskującej oraz ukaranie przeciwnika żółtą kartką.
9. Jeżeli mecz zgłoszony jako walkower zostanie ostatecznie rozegrany, to liczony jest wynik z boiska, a wniosek o walkower staje się nieważny.
10. Walkowery można zgłaszać do godz. 20:00 w czwartek poprzedzający daną kolejkę. W przypadku spóźnionego zgłoszenia mecz traktowany jest jako nierozegrany (na zasadach opisanych w pkt. 11). Wnioski o walkower może składać kapitan, zastępca, osoba upoważniona lub sam zainteresowany.
10a. W przypadku wykrycia próby wymuszenia walkowera (np. zgłoszenie wniosku o walkower bez konsultacji z graczem, w którego imieniu wniosek jest składany, świadome usunięcie zaproszeń od przeciwnika bądź unikanie przyjęcia zaproszeń w regulaminowym czasie w celu stworzenia podstawy do zgłoszenia wniosku o walkower itp.) zgłaszający taki fakt będzie karany żółtą kartką dyscyplinarną oraz karą dodatkową w postaci pauzy przez najbliższe 3 kolejki LK. (Jeśli zgłaszającym jest osoba upoważniona spoza zainteresowanego klanu, to kara ta automatycznie przechodzi na kapitana klanu, na rzecz którego był zgłoszony wniosek <- tekst skreślony - poprawka z dnia 14.07.2013, godz. 08:38, wyjaśnienie w poście niżej).
10b. Wnioski o walkower powinny zostać rozpatrzone przez organizatora do czwartku, do godz. 21:00. Jeśli do tego czasu wniosek nie zostanie rozpatrzony, gracz na rzecz którego zgłoszono wniosek może zaplanować mecz towarzyski na piątek bez jakichkolwiek późniejszych negatywnych konsekwencji.
11. W przypadku niezgłoszenia wniosku o walkower i nierozegrania meczu obie drużyny otrzymują żółte kartki, a mecz jest weryfikowany jako obustronny walkower bezpunktowy.
12. Walkower zostanie przyznany tylko wówczas gdy drużyna o niego wnioskująca będzie miała wolny termin w momencie sprawdzenia przez organizatora (nie dotyczy sytuacji opisanej w pkt 10b.). W innym przypadku drużyna ta otrzyma żółtą kartkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrus1910
Admin
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 10336
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15/7/2013 17:17:24 Temat postu: |
|
|
II.5. W każdym klanie musi zostać wybrany kapitan oraz zastępca, którzy muszą być członkami klanu. Istnieje możliwość upoważnienia innego managera (do podawania składów, zgłaszania walkowerów itp.) grającego w innym klanie, wymagane jest jednak wskazanie klanu i ligi LK, w której upoważniony gra. Funkcje kapitana, zastępcy i osoby upoważnionej wiążą się z odpowiedzialnością za nieprzestrzeganie regulaminu, w zakresie określonym przez niniejszy regulamin. W przypadku odsunięcia kapitana od rozgrywek, odpowiedzialność na nim spoczywająca spada na zastępcę.
III.13. W przypadku wystawienia do gry drużyny nieuprawnionej (drużyna pauzująca za kartki, drużyna nie będąca w składzie klanu itp.) mecz klanów weryfikowany jest jako walkower czyli 15-0 vo. i klan karany jest czerwoną kartką. Kapitan klanu, zastępca albo osoba upoważniona, która wystawiła nieuprawnioną drużynę otrzymuje żółtą kartkę. (Jeżeli osoba upoważniona nie należy do ukaranego klanu - kartkę otrzymuje kapitan klanu <- tekst skreślony). Jeśli skład zostanie wystawiony przez osobę nieupoważnioną, to nie będzie on w ogóle brany pod uwagę. Walkowery można zgłaszać do piątku kończącego dany sezon. Zgłoszenia może dokonać każdy kto powyższy fakt zaobserwuje, w temacie "Tabele, wyniki, pary i składy" odpowiedniej ligi.
V.3. Kartki otrzymane przez zespół sumują się:
a) 2 żółte kartki = drużyna pauzuje 3 kolejki;
b) 3 żółte kartki = drużyna pauzuje następnych 7 kolejek;
c) 4 żółte kartki i więcej= drużyna pauzuje do końca bieżącego sezonu i cały następny sezon;
(d) 5 żółtych kartek = drużyna usuwana jest na zawsze z LK. <- punkt skreślony
V.12. Wszystkie posty ze składami, parami, wynikami, które nie będą zawierały grupy (nie dotyczy ekstraklasy i I ligi), rundy/kolejki oraz nazwy klanów pomiędzy którymi jest mecz będą skutkowały otrzymaniem żółtej kartki przez kapitana, zastępcę lub osobę upoważnioną, w zależności od tego, kto nie dopełnił obowiązku. (Jeżeli osoba upoważniona nie należy do ukaranego klanu - kartkę otrzymuje kapitan klanu. <- treść skreślona)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|